30 ημέρες για την επιστροφή από την ημερομηνία παράδοσης. Μάθετε πώς να κάνετε επιστροφή
Τα περισσότερα προϊόντα παραδίδονται εντός 4-5 εργάσιμων ημερών.

Οι χρόνοι παράδοσης ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων.

Τσέκαρε για λεπτομερείς πληροφορίες
Nav switch

Εισήγαγε μια φράση αναζήτησης για να δεις τις προτάσεις.

Παράπονα

Πολιτική παραπόνων

Το Sportano ευθύνεται για τη μη συμμόρφωση του Προϊόντος με τη Σύμβαση Πώλησης, εάν η μη συμμόρφωση του Προϊόντος με τη Σύμβαση Πώλησης υπήρχε κατά τη στιγμή της παράδοσής του και διαπιστώθηκε εντός δύο ετών από την ημερομηνία παράδοσης του Προϊόντος στον Καταναλωτή. Όσον αφορά τα Προϊόντα με Ψηφιακά Στοιχεία, το Sportano φέρει την ευθύνη για τη μη συμμόρφωση με τη Σύμβαση Πώλησης ψηφιακού περιεχομένου ή ψηφιακών υπηρεσιών που παρέχονται σε συνεχή χρονική διάρκεια, η οποία προέκυψε ή διαπιστώθηκε τη στιγμή που, σύμφωνα με τη Σύμβαση Πώλησης, πρόκειτο να παραδοθούν . Η εν λόγω χρονική διάρκεια δεν μπορεί να είναι μικρότερη από δύο έτη από την ημερομηνία παράδοσης του Προϊόντος με Ψηφιακά Στοιχεία.

Εάν κατά την προαναφερθείσα περίοδο ευθύνης του Sportano για μη συμμόρφωση του Προϊόντος με τη Σύμβαση Πώλησης, διαπιστωθεί μη συμμόρφωση του Προϊόντος με τη Σύμβαση Πώλησης, ο Καταναλωτής μπορεί, με τις επιφυλάξεις και υπό τους όρους του Νόμου περί δικαιωμάτων των καταναλωτών, να απαιτήσει την επισκευή η ή την αντικατάστασή του. Ωστόσο, ορίζεται ότι, εάν η συμμόρφωση του Προϊόντος με τη Σύμβαση Πώλησης με τον τρόπο που έχει επιλέξει ο Καταναλωτής (επισκευή ή αντικατάσταση) είναι αδύνατη ή απαιτεί υπερβολικό κόστος, τότε το Sportano μπορεί: α) να αντικαταστήσει το προϊόν, όταν ο Καταναλωτής ζητήσει την επισκευή ή β) να επισκευάσει το προϊόν, όταν ο Καταναλωτής ζητήσει την αντικατάσταση, ή γ) να αρνηθεί τη συμμόρφωση του Προϊόντος με τη Σύμβαση Πώλησης όταν η επισκευή ή η αντικατάσταση δεν είναι δυνατή ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες.

Η ευθύνη του Sportano δεν καλύπτει ελαττώματα που προκαλούνται από εκ προθέσεως αμέλεια ή εσφαλμένη χρήση.


Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα παράπονα μπορείς να βρεις στον Κανονισμό του Καταστήματος. Πληροφορίες σχετικά με την περίοδο εγγύησης μπορείς να βρεις στο δελτίο του προϊόντος.


Παράπονα

Θέλεις να υποβάλλεις παράπονο για ένα προϊόν που αγόρασες από το κατάστημα Sportano; Συμπλήρωσε την παρακάτω φόρμα και επικοινώνησε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών: [email protected].

Προσπαθήστε να συμπεριλάβεις στη φόρμα όσο το δυνατόν περισσότερες σημαντικές λεπτομέρειες: αιτία παράπονου, ημερομηνία ζημιάς/διαπίστωσης ελαττώματος και αναμενόμενη επίλυση παραπόνου (επιστροφή χρημάτων, αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ή επισκευή). Επισύναψε στη φόρμα φωτογραφίες του προϊόντος, όπου είναι ορατό το ελάττωμα του προϊόντος.


Το παράπονό σου θα πρέπει να εξεταστεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών. Η ομάδα μας θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να συντομεύσει την προθεσμία ανταπόκρισης στο αίτημα παραπόνου σου. Όσο περισσότερες πληροφορίες αναφέρεις στη φόρμα, τόσο πιο εύκολο θα είναι για εμάς να εξετάσουμε το παράπονό σου.

 


Συχνές ερωτήσεις:

  • Τα προϊόντα που αγοράζω είναι γνήσια; 

    Όλα τα προϊόντα στο κατάστημα Sportano προέρχονται από δοκιμασμένες μάρκες και κατασκευαστές. Εγγυόμαστε ότι τα προϊόντα μας είναι γνήσια και αχρησιμοποίητα. Εάν έχεις οποιεσδήποτε ερωτήσεις, επικοινώνησε με την ομάδα του Γραφείου Εξυπηρέτησης Πελατών μας, η οποία θα εξαλείψει τις αμφιβολίες σου και θα παράσχει τις πληροφορίες που χρειάζεσαι.
  • Πώς χρησιμοποιούνται τα δεδομένα μου; 

    Θα βρεις όλες τις πληροφορίες σχετικά με την αποθήκευση, την επεξεργασία και τη χρήση προσωπικών δεδομένων στην Πολιτική Απορρήτου και cookies.
  • Μπορώ να αγοράσω τα προϊόντα σε φυσικά καταστήματα;

    Προς το παρόν, οι πωλήσεις στο κατάστημα Sportano πραγματοποιούνται μόνο διαδικτυακά. Εάν δεν ξέρεις πώς να παραγγείλεις ένα προϊόν από εμάς, πήγαινε στον οδηγό στον οποίο περιγράψαμε όλα τα βήματα της αγοράς. Εάν έχεις οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή αμφιβολίες, επικοινώνησε με την ομάδα μας.