Δωρεάν παράδοση για παραγγελίες άνω των 99 € και βάρος έως 10 kg.

Περισσότερα για την παράδοση
30 ημέρες για την επιστροφή από την ημερομηνία παράδοσης. Μάθετε πώς να κάνετε επιστροφή
Τα περισσότερα προϊόντα παραδίδονται εντός 4-5 εργάσιμων ημερών.

Οι χρόνοι παράδοσης ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων.

Τσέκαρε για λεπτομερείς πληροφορίες
Nav switch

Εισήγαγε μια φράση αναζήτησης για να δεις τις προτάσεις.

Ερωτήσεις και απαντήσεις

  • Ο λογαριασμός μου

    Πώς να δημιουργήσω έναν λογαριασμό;  
    Για την δημιουργία ενός λογαριασμού, πήγαινε στην ενότητα Ο λογαριασμός μου στην επάνω δεξιά γωνία και στη συνέχεια μετά την επέκταση της λίστας, επέλεξε Δημιουργία λογαριασμού. Στη συνέχεια, στη φόρμα, θα σου ζητήσουμε να εισάγεις το όνομά σου και τα στοιχεία σύνδεσης: διεύθυνση e-mail και κωδικό πρόσβασης.

    Η δεύτερη επιλογή για να δημιουργήσεις έναν λογαριασμό είναι να συνδεθείς χρησιμοποιώντας τις πλατφόρμες Google ή Facebook. Θα χρησιμοποιήσουμε τα δεδομένα σου για να δημιουργήσουμε γρήγορα έναν λογαριασμό στο κατάστημα Sportano (δεν θα δημοσιεύσουμε τίποτα στον λογαριασμό που χρησιμοποιήθηκε για τη σύνδεση).

    Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης - τι να κάνω; 
    Εάν έχεις ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης, μπορείς να χρησιμοποιήσεις την επιλογή επαναφοράς κάνοντας κλικ εδώ. Στη φόρμα, θα σου ζητηθεί να εισάγεις τη διεύθυνση e-mail με την οποία δημιουργήθηκε ο λογαριασμός. Μετά από λίγο, στο φάκελο εισερχομένων θα πρέπει να εμφανιστεί ένα μήνυμα με τον σύνδεσμο για την επαναφορά του κωδικού πρόσβασης. Κάνοντας κλικ στον σύνδεσμο, θα έχεις την επιλογή να αλλάξεις τον κωδικό πρόσβασης σε νέο.

    Αυτού του είδους τα μηνύματα που περιέχουν τον σύνδεσμο επαναφοράς συμβαίνει να καταλήγουν στα ανεπιθύμητα μηνύματα (spam). Φρόντισε να ελέγξεις αυτόν τον φάκελο, εάν δεν έχει αποσταλεί τίποτα στον κύριο φάκελο εισερχομένων. Εάν δεν έχεις λάβει ένα e-mail από εμάς με πληροφορίες σχετικά με την αλλαγή του κωδικού πρόσβασης, επικοινώνησε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών: [email protected].  

    Πώς μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία του λογαριασμού μου;  
    Όλες οι πληροφορίες που έχουν εισαχθεί από εσένα στον λογαριασμό χρήστη μπορούν να αλλάζουν σε συνεχή βάση. Συνδέσου στο λογαριασμό σου,επιλέγοντας στην επάνω δεξιά γωνία Ο λογαριασμός μου->Σύνδεση ή κάνοντας κλικ εδώ.

    Στο πάνελ Ο λογαριασμός μου, μπορείς να αλλάξεις τα βασικά σου δεδομένα: όνομα, επώνυμο, στοιχεία τιμολογίου και διεύθυνση αποστολής, καθώς και να ορίσεις έναν νέο κωδικό πρόσβασης.

    Πώς να διαγράψω έναν λογαριασμό;  
    Εάν θέλεις να διαγράψεις τον λογαριασμό σου στο κατάστημα Sportano.gr, επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών: [email protected]

  • Παραγγελίες

    Πως να υποβάλλω μια παραγγελία;
    Εάν χρειάζεσαι οδηγίες βήμα προς βήμα για το πώς να υποβάλλεις μια παραγγελία στο κατάστημα Sportano, πήγαινε στην ενότητα Πώς να παραγγείλω, όπου θα βρεις όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.

    Πώς να χρησιμοποιήσω τον κωδικό έκπτωσης;
    Εάν θέλεις να χρησιμοποιήσεις τον κωδικό έκπτωσης στο κατάστημα Sportano, θα πρέπει να είσαι συνδεδεμένος χρήστης. Πρόσθεσε προϊόντα στο καλάθι σου και, στη συνέχεια, κάνε κλικ στην επιλογή Μετάβαση στο ταμείο. Στη σύνοψη της παραγγελίας στα δεξιά, κάτω από το πληρωτέο ποσό, θα βρεις την επιλογή Έχω κωδικό έκπτωσης. Κάνοντας κλικ, θα ανοίξει ένα παράθυρο όπου μπορείς να επικολλήσεις τον κωδικό έκπτωσης. Το πορτοκαλί βέλος δίπλα του ενεργοποιεί τον κωδικό έκπτωσης. Αφού το πατήσεις, το ποσό στην σύνοψη της παραγγελίας θα πρέπει να μειωθεί.

    Ο κωδικός έκπτωσης δεν συνδυάζεται με άλλες προσφορές (δεν ενεργοποιεί την έκπτωση σε προϊόντα με έκπτωση).

    Γιατί δεν μπορώ να προσθέσω το προϊόν στο καλάθι μου;

    Για να τοποθετήσεις σωστά το προϊόν στο καλάθι, επέλεξε το μέγεθός του από τη λίστα (αυτό ισχύει και για την ένδειξη "OS", που αναφέρεται σε προϊόντα που κυκλοφορούν σε ένα μέγεθος).

    Ποιος είναι ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας;
    Οι παραγγελίες στο κατάστημα Sportano αποστέλλονται τις εργάσιμες ημέρες εντός 48ώρου από τη στιγμή μετά την πίστωση της πληρωμής. Σε αυτό το διάστημα, οι παραγγελίες προετοιμάζονται για αποστολή και παραδίδονται στον κούριερ για παράδοση. 

    Η εταιρεία ταχυμεταφορών θα σε ενημερώσει με e-mail ή/και τηλεφωνικά για την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης. Μπορείς εύκολα να εντοπίσεις την αποστολή σου και να παρακολουθήσεις τη διαδρομή της. Εδώ θα βρεις όλες τις πληροφορίες για την παρακολούθηση της αποστολής.

    Ποιοι είναι οι τρόποι παράδοσης; 
    Μπορείς να βρεις πληροφορίες για τις επιλογές και το κόστος παράδοσης στο κατάστημα Sportano, κάνοντας κλικ εδώ.

    Μπορώ να λάβω τιμολόγιο;
    Σε κάθε παραγγελία στο κατάστημα Sportano επισυνάπτεται ηλεκτρονικό τιμολόγιο. Το αποστέλλουμε ως συνημμένο στο e-mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας.
    Οι συνδεδεμένοι χρήστες έχουν την επιλογή να κατεβάσουν το τιμολόγιο σε επίπεδο λογαριασμού χρήστη. Για να γίνει αυτό, συνδέσου στον λογαριασμό, πήγαινε στην καρτέλα Παραγγελίες και στη συνέχεια κάνε κλικ στο πεδίο Τιμολόγια.

    Το ηλεκτρονικό τιμολόγιο δεν είναι ταυτόσημο με το τιμολόγιο ΦΠΑ (βλέπε παρακάτω ερώτηση)

    Μπορώ να λάβω τιμολόγιο ΦΠΑ;

    Εάν η παραγγελία υποβάλλεται στο όνομα μιας εταιρείας, θα πρέπει να συμπληρώσεις όλα τα απαραίτητα στοιχεία (ΑΦΜ, επωνυμία εταιρείας κ.λπ.) στο τρίτο βήμα της παραγγελίας (Τιμολόγιο και πληρωμή) και να κάνεις κλικ στο κουμπί Αποθήκευση διεύθυνσης. Κατά την οριστικοποίηση της παραγγελίας, θα πρέπει επιπλέον να επαληθεύσεις εάν συμφωνούν τα στοιχεία της εταιρείας.

    Μπορώ να υποβάλλω την παραγγελία τηλεφωνικά ή με e-mail;

    Όχι, οι παραγγελίες πρέπει να υποβάλλονται μέσω της σελίδας Sportano.gr. Κάνε κλικ εδώ και μάθε πώς να υποβάλλεις μια παραγγελία βήμα προς βήμα.

    Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την αποστολή;
    Πληροφορίες για τον τρόπο παρακολούθησης της αποστολής σας μπορείς να βρεις εδώ.

    Μπορώ να αλλάξω τη διεύθυνση παράδοσης;
    Εάν θέλεις να αλλάξεις τη διεύθυνση παράδοσης της αποστολής, επικοινώνησε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.

    Μετά την παράδοση της παραγγελίας στην εταιρεία ταχυμεταφορών, η διεύθυνση παράδοσης μπορεί να αλλάξει μέσω της ιστοσελίδας του μεταφορέα.

    Τι να κάνω όταν πληρωμή μέσω PayU δεν ολοκληρωθεί με επιυχία; 

    Εάν για κάποιο λόγο η πληρωμή μέσω PayU αποτύχει, θα πρέπει να σταλεί ένας σύνδεσμος για την επανάληψη της πληρωμής στη διεύθυνση e-mail εντός μισής ώρας. Εάν δεν λάβεις τον σύνδεσμο ή προκύψουν περαιτέρω δυσκολίες με την διεκπεραίωση της πληρωμής, επικοινώνησε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.

    Υπάρχει δυνατότητα αποστολής στο εξωτερικό;
    Ναι, αποστέλλουμε τις παραγγελίες στην Ελλάδα.

    Πώς και σε ποιο στάδιο μπορώ να επεξεργαστώ την παραγγελία; 
    Μπορείς να επεξεργαστείς την παραγγελία σου πριν την παράδοσή της για διεκπεραίωση. Σε αυτό το στάδιο, μπορείς να αλλάξεις: τη διεύθυνση και τον τρόπο παράδοσης, τα στοιχεία της αποστολής/του τιμολογίου και το περιεχόμενο της παραγγελίας. Για το σκοπό αυτό, επικοινώνησε με το Γραφείο Εξυπηρέτησης Πελατών: [email protected].  

    Πώς μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία;
    Μπορείς να ακυρώσεις την παραγγελία σου πριν την παράδοσή της για διεκπεραίωση. Για το σκοπό αυτό, επικοινώνησε με το Γραφείο Εξυπηρέτησης Πελατών: [email protected].  

    Γιατί ακυρώθηκε η παραγγελία μου;
    Η ακύρωση μιας παραγγελίας μπορεί να προκύψει, μεταξύ άλλων, από προβλήματα με την πληρωμή (η παραγγελία δεν έχει πληρωθεί από εσένα) ή να σχετίζεται με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων. Σε περίπτωση πληρωμής μέσω PayU, η κράτηση γίνεται για 48ώρες και στην περίπτωση της παραδοσιακής μεταφοράς - 3 εργάσιμες ημέρες.

    Οι πληροφορίες σχετικά με την ακύρωση αποστέλλονται με ξεχωριστό e-mail και εμφανίζονται στην καρτέλα Ο λογαριασμός μου στην ενότητα Παραγγελίες.

  • Επιστροφές και παράπονα

    Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

    Κάθε προϊόν που αγοράζεται από το κατάστημα Sportano μπορεί να επιστραφεί εντός 30 ημερών. Τα επιστρεφόμενα προϊόντα δεν πρέπει να φέρουν ίχνη χρήσης. Θα βρεις όλες οι πληροφορίες σχετικά με την πολιτική και τη διαδικασία επιστροφής στην καρτέλα Επιστροφές.

    Πόσο χρόνο έχω για να επιστρέψω/αλλάξω ένα προϊόν;

    Έχεις 30 ημέρες από την παραλαβή της παραγγελίας για να αλλάξεις ή να επιστρέψεις το προϊόν.

    Πώς μπορώ να υποβάλλω παράπονο;

    Εάν θέλεις να υποβάλλεις παράπονο για ένα προϊόν που αγόρασες από το κατάστημα Sportano, πήγαινε στην καρτέλα Παράπονα και εγγύηση. Εκεί θα βρεις μια φόρμα παραπόνων που πρέπει να συμπληρωθεί και να αποσταλεί στο [email protected]. Η ομάδα μας θα σε ενημερώνει σχετικά με την απόφαση για το παράπονο και τα περαιτέρω βήματα.

    Τι μπορεί να αφορά το παράπονο; 

    Όλα τα προϊόντα που αγοράζονται στο κατάστημα Sportano υπάγονται στη διαδικασία παραπόνου. Στην περίπτωση ομάδας προϊόντων διατροφής (π.χ. συμπληρώματα και θρεπτικά σκευάσματα), το παράπονο πρέπει να υποβάλλεται εντός της ημερομηνίας λήξης του προϊόντος. Μπορείς να βρεις όλες τις πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία παραπόνων και τους κανόνες στην καρτέλα Παράπονα και εγγυήσεις και στον Κανονισμό του καταστήματος.


    Πώς θα λάβω την επιστροφή χρημάτων; 
    Στην περίπτωση επιστροφής ή παραπόνου που εξετάστηκε θετικά, η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο έγινε η πληρωμή για την παραγγελία. Εάν είχε επιλεγεί η επιλογή πληρωμής με παραδοσιακό έμβασμα ή με αντικαταβολή, στη φόρμα επιστροφής ή παραπόνων πρέπει να αναφερθούν τα στοιχεία που είναι απαραίτητα για το έμβασμα.


    Η επιστροφή χρημάτων θα πρέπει να πιστωθεί στον λογαριασμό σου εντός 14 ημερών από τη στιγμή που θα παραλάβουμε την αποστολή επιστροφής ή μετά την αποδοχή της αίτησης παραπόνου. Στην πράξη, η επιστροφή χρημάτων γίνεται εντός 3-5 εργάσιμων ημερών.

  • Ασφάλεια και άλλα ζητήματα

    Τα προϊόντα που αγοράζω είναι γνήσια;

    Όλα τα προϊόντα στο κατάστημα Sportano προέρχονται από δοκιμασμένες μάρκες και κατασκευαστές. Εγγυόμαστε ότι τα προϊόντα μας είναι γνήσια και αχρησιμοποίητα. Εάν έχεις οποιεσδήποτε ερωτήσεις, επικοινώνησε με την ομάδα του Γραφείου Εξυπηρέτησης Πελατών μας, η οποία θα εξαλείψει τις αμφιβολίες σου και θα παράσχει τις πληροφορίες που χρειάζεσαι.

    Είναι ασφαλείς οι πληρωμές στη σελίδα;

    Οι ηλεκτρονικές πληρωμές για αγορές στο κατάστημα Sportano πραγματοποιούνται μέσω της πλατφόρμας PayU. Οι διαθέσιμες επιλογές (ηλεκτρονική πληρωμή με πιστωτική κάρτα και ηλεκτρονική μεταφορά) είναι απολύτως ασφαλείς.

    Πώς χρησιμοποιούνται τα δεδομένα μου;

    Θα βρεις όλες τις πληροφορίες σχετικά με την αποθήκευση, την επεξεργασία και τη χρήση προσωπικών δεδομένων στην Πολιτική Απορρήτου και cookies.

    Μπορώ να αγοράσω τα προϊόντα σε φυσικά καταστήματα;

    Προς το παρόν, οι πωλήσεις στο κατάστημα Sportano πραγματοποιούνται μόνο διαδικτυακά. Εάν δεν ξέρεις πώς να παραγγείλεις ένα προϊόν από εμάς, πήγαινε στον οδηγό στον οποίο περιγράψαμε όλα τα βήματα της αγοράς. Εάν έχεις οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή αμφιβολίες, επικοινώνησε με την ομάδα μας.

    Πως μπορώ να επικοινωνήσω με το Sportano.gr;

    Η ομάδα μας παραμένει στη διάθεσή σου σε κάθε στάδιο της αγοράς. Εάν χρειάζεσαι υποστήριξη, έχεις ερωτήσεις ή αμφιβολίες, επικοινώνησε μαζί μας. Μπορείς να επικοινωνήσεις μέσω της φόρμας επικοινωνίας, με μήνυμα e-mail ή απευθείας καλώντας τη τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης. Όλα τα στοιχεία επικοινωνίας μπορείς να τα βρεις εδώ.