Προέλευση και ιστορία της μάρκας ASICS
Οι ρίζες της ιαπωνικής μάρκας ASICS μπορούν να εντοπιστούν στο 1949, όταν ο ιδρυτής της Kihachiro Onitsuka, καθοδηγούμενος από την ιδέα της προώθησης ενός αθλητικού τρόπου ζωής μεταξύ των νέων, αποφάσισε να ξεκινήσει την κατασκευή παπουτσιών μπάσκετ. Το πρώτο πρωτοποριακό προϊόν της μάρκας ήταν ένα παπούτσι με εξειδικευμένη σόλα που έμοιαζε με τις βεντούζες ενός χταποδιού. Αυτά τα παπούτσια είχαν εξαιρετικά επίπεδα απορρόφησης και παρείχαν εξαιρετική πρόσφυση και σταθερότητα, κάτι που ήταν επαναστατικό για την εποχή.
Η επιτυχία ήρθε γρήγορα όταν, το 1951, ο νικητής του Μαραθωνίου της Βοστώνης διέσχισε τη γραμμή του τερματισμού φορώντας παπούτσια Onitsuka. Αυτό το γεγονός συνέβαλε σημαντικά στη δημοτικότητα της μάρκας. Στη δεκαετία του 1960, η εταιρεία άρχισε να διανέμει τα προϊόντα της σε υπερπόντιες αγορές, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών, όπου έγιναν πολύ δημοφιλή.
Καινοτόμες τεχνολογίες της ASICS
Η ASICS εστιάζει στην ανάπτυξη ιδιόκτητων τεχνολογικών συστημάτων, τα οποία εφαρμόζει με συνέπεια σε όλα τα προϊόντα της. Στη δεκαετία του 1980, ιδρύθηκε το Κέντρο Ανάπτυξης και Έρευνας της μάρκας, όπου, μεταξύ άλλων, αναπτύχθηκαν πρωτοποριακά μοντέλα αθλητικών παπουτσιών αφιερωμένα στις γυναίκες, καθώς και η τεχνολογία ASICS Gel. Η τεχνολογία Gel περιλαμβάνει τη χρήση πέλματος στα παπούτσια που βελτιώνει σημαντικά την αντικραδασμική προστασία και την άνεση κατά τη διάρκεια της σωματικής δραστηριότητας.
Η τεχνολογία ASICS Gel έχει γίνει η βάση πολλών μοντέλων παπουτσιών, προσφέροντας εξαιρετική υποστήριξη και προστασία των αρθρώσεων. Το Κέντρο Ανάπτυξης και Έρευνας της μάρκας ASICS εργάζεται συνεχώς πάνω στην καινοτομία, λανσάροντας περαιτέρω πρωτοποριακές τεχνολογίες, όπως το FlyteFoam, το οποίο προσφέρει ελαφρότητα και απόκριση, και το DUOMAX, το οποίο υποστηρίζει τη σταθερότητα του ποδιού κατά τη διάρκεια του τρεξίματος.
Ευρεία γκάμα προϊόντων ASICS
Σήμερα, η ευρεία γκάμα της μάρκας ASICS περιλαμβάνει εξειδικευμένα μοντέλα υποδημάτων για δρομείς, παίκτες μπάσκετ, βόλεϊ, τένις και παίκτες άλλων ομαδικών και ατομικών αθλημάτων. Η ASICS προσφέρει επίσης αθλητικά ρούχα, όπως μπλουζάκια, παντελόνια, φούτερ και αξεσουάρ, τα οποία είναι σχεδιασμένα για μέγιστη άνεση και λειτουργικότητα.
Η μάρκα παρουσιάζει συνεχώς νέες συλλογές για να ανταποκρίνεται στις ανάγκες διαφορετικών ομάδων αθλητών. ΤαASICS GT-2000 και ASICS Nimbus είναι μερικά από τα πιο δημοφιλή μοντέλα παπουτσιών για τρέξιμο, που εκτιμώνται για την ανθεκτικότητα, την υποστήριξη και την εξαιρετική αντικραδασμική τους προστασία. Συλλογές όπως το ASICS Court προσφέρουν επαγγελματικά παπούτσια για παίκτες του τένις, παρέχοντας εξαιρετική πρόσφυση και σταθερότητα στα γήπεδα.
ASICS - παράδοση και νεωτερικότητα
Η ASICS είναι μια εταιρεία με παράδοση που έχει αναπτυχθεί σημαντικά κατά τη διάρκεια της ιστορίας της και έχει γίνει ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές αθλητικών αξεσουάρ παγκοσμίως. Η μάρκα επενδύει συνεχώς στην έρευνα και την ανάπτυξη για να παρέχει στους αθλητές προϊόντα υψηλής ποιότητας. Η φιλοσοφία της ASICS, που βασίζεται στη λατινική ρήση «Anima Sana In Corpore Sano» (σε ένα υγιές σώμα ένα υγιές πνεύμα), αντικατοπτρίζει τη δέσμευση της εταιρείας για την προώθηση ενός υγιούς και δραστήριου τρόπου ζωής.
Η ASICS δεσμεύεται επίσης σε διάφορες κοινωνικές και περιβαλλοντικές πρωτοβουλίες. Η εταιρεία προωθεί υπεύθυνες πρακτικές παραγωγής, επιδιώκοντας τη βιωσιμότητα και την ελαχιστοποίηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Η ASICS συνεργάζεται με αθλητικές οργανώσεις σε όλο τον κόσμο, υποστηρίζοντας την ανάπτυξη του αθλητισμού και της σωματικής δραστηριότητας σε διάφορα επίπεδα.
Η ASICS στην αθλητική κουλτούρα
Η μάρκα ASICS έχει κερδίσει την αναγνώριση όχι μόνο μεταξύ των επαγγελματιών αθλητών, αλλά και στην αθλητική κουλτούρα σε όλο τον κόσμο. Τα προϊόντα ASICS επιλέγονται από επαγγελματίες, ερασιτέχνες και λάτρεις του υγιεινού τρόπου ζωής που εκτιμούν την ποιότητα, την καινοτομία και την άνεση. Η ASICS είναι χορηγός πολυάριθμων αθλητικών εκδηλώσεων, μαραθωνίων και συνεργάζεται με εξαιρετικούς αθλητές, γεγονός που ενισχύει περαιτέρω τη θέση της στην παγκόσμια αγορά.