Η Joma άρχισε να παράγει αθλητικά παπούτσια ήδη από το 1965. Παρόλο που η μάρκα ξεκίνησε με τέσσερα άτομα στο δυναμικό της, η αξία της αυξήθηκε γρήγορα και επέκτεινε σημαντικά τις δραστηριότητές της. Μόλις τρία χρόνια μετά την ίδρυση της εταιρείας, δημιουργήθηκε η πρώτη επαγγελματική μονάδα παραγωγής για την κατασκευή καινοτόμων αθλητικών παπουτσιών.
Μια στιγμή ορόσημο για την ανάπτυξη της μάρκας ήταν η ανάπτυξη του συστήματος ανάρτησης παπουτσιών CPC (Control Press Chamber) το 1987. Αυτό το έργο φέρνει επανάσταση στην προσέγγιση του σχεδιασμού των παπουτσιών προπόνησης και εδραιώνει τη θέση της μάρκας στην αγορά των αθλητικών ειδών. Μόλις ένα χρόνο μετά από αυτό το γεγονός, η εταιρεία αναλαμβάνει μια συνεργασία με ποδοσφαιριστές από τις ομάδες της Ρεάλ Μαδρίτης και της Μπαρτσελόνα. Πρόκειται για τους Emilio Butragueño και Txqui Beguiristáin. Αυτή η συνεργασία φέρνει στην Joma παγκόσμια αναγνώριση και καθιστά τα προϊόντα της μάρκας συνώνυμα της υψηλής ποιότητας και της ανθεκτικότητας.
Η δεκαετία του 1990 ήταν μια περίοδος ταχείας ανάπτυξης για τη μάρκα Joma. Ήδη από το 1992, ο αθλητής Fermín Cacho, που χρηματοδοτήθηκε από την Joma, αναδείχθηκε νικητής στο αγώνισμα των 1.500 μέτρων στους Αγώνες της Βαρκελώνης. Ένα άλλο ορόσημο για την ανάπτυξη της μάρκας ήταν η εισαγωγή υποδημάτων ποδοσφαίρου με μοναδικό, πολύχρωμο σχεδιασμό το 1998.
Σήμερα, η εκτεταμένη γκάμα κατασκευαστών της Joma περιλαμβάνει εξειδικευμένα αθλητικά είδη ένδυσης και υπόδησης για αθλήματα όπως το μπάσκετ, το ποδόσφαιρο, το τένις, το padel, το βόλεϊ και το τρέξιμο. Τα μοντέλα υποδημάτων εξωτερικού χώρου αποτελούν επίσης ένα ευρύ μέρος της γκάμας. Η εταιρεία χρησιμοποιεί μόνο δοκιμασμένα υλικά και τεχνολογικές λύσεις στην παραγωγή, τα οποία χαρακτηρίζονται από ανθεκτικότητα και λειτουργικότητα. Σε αυτές περιλαμβάνονται η αδιάβροχη αδιάβροχη επίστρωση, η απρόσκοπτη κοπή του παπουτσιού One Piece και το σύστημα 360° που βελτιώνει τη σύνδεση μεταξύ της σόλας και του επάνω μέρους.